מי עוד מתנגדים לנאום נתניהו בקונגרס? נטורי קרתא

ארי וידר | צילום: ארכיון 1 Comment on מי עוד מתנגדים לנאום נתניהו בקונגרס? נטורי קרתא
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנאום של בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני מצליח להביא כמעט לקונצנזוס של התנגדות, מצליח לעורר התנגדות גם בקרב גורמים חרדים קיצונים בארה"ב.

לאחר שח"כ משה גפני אמר אתמול ב'הארץ' "אני הייתי מוותר על הנאום בקונגרס, אפילו שאני אוהב לנאום", מסתבר שלפחות בזה יש הסכמה בין גפני לנטורי קרתא.

במאמר שפרסמו בארה"ב תקפו אנשי נטורי קרתא את ההתעקשות של נתניהו לנאום בקונגרס.

"צעד שיכול לסכן יהודים באמריקה. יהודי אמריקה בהלם ומעוצבנים מהחוצפה עוצרת הנשימה של נתניהו, אשר מתכוון לנאום במושב משולב של בית הנבחרים והסנאט ב-3 למרץ, ללא ברכתו של הנשיא או מישהו מממשלו – וכל זאת בטענה השקרית כי הוא מדבר בשמנו".

"אם יהודים יינזקו בעקבות החוצפה שלו, הוא דווקא יראה זאת כהצלחה גדולה" נכתב במאמר תוך שהם מוספים "ככל שיש יותר בעיות ליהודים בעולם, כך המנהיגים הציוניים יותר מרוצים, זאת בגלל שהדבר מסייע להם להשיג את המטרה של הגירה המונית למדינתם".

"נתניהו מחזיק בשם של העם היהודי כבן ערובה ומשתמש בו מתי שהוא רק יכול. לא אכפת לו באם יהודי העולם ישלמו את המחיר על האג'נדה הקיצונית שלו. הוא מדבר, לא על 'ישראל', אלא על ה'מדינה היהודית', הוא לא מדבר על 'ישראלים' אלא על 'יהודים'. בגלל זה ליהודים שאין להם קשר עם מדינת ישראל הופכים לקרבנות של דיבור לא אחראי זה".

"נתניהו מוכן תמיד להגיע לכינוסים ולדבר על האנטישמיות שהוא יצר בעצמו, ובנאומיו הוא בהחלט יגרום לאחרים. לאחר שהוא מצית את האש, הוא נכנס מגיע בריצה ככבאי, אך במקום מים, הוא שופך דלק".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הם מתנגדים מעניין אייך הם יודעים מה זה התנגדות